זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    זכויות ביטוח לאומי

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      מה חשוב לדעת אודות זכויות ביטוח לאומי? 

      ביטוח לאומי בישראל הוא הגוף הראשי האחראי במדינת ישראל על מתן זכויות סוציאליות לאזרחים, ולמעשה מלווה את האדם כל שנות חייו. ביטוח לאומי הפך ברבות השנים לאחד מן הסמלים העיקריים במדינת ישראל אשר מעידים על מדיניות הרווחה הקיימת במדינה, וזאת לעומת מדינות אחרות ומערביות שבהן המוסד לביטוח לאומי אינו כה מפותח.

      למרות שמדובר בסך הכל בגוף שמסייע לישראלים רבים בכל שנה, עדיין אזרחים רבים במדינה מגלים כי הם מתקשים לקבל את הזכויות המגיעות להם ע”פ החוק בישראל, עקב סיבות בירוקרטיות או אחרות.

      בהתאם, מומלץ לכל אדם אשר שוקל לפנות לביטוח הלאומי לגשת בהקדם לעו”ד בעל ניסיון בתחום, כדי שיוכל ללוות אותו משלב הגשת הבקשה ועד לקבלת הזכויות המגיעות לו.

      כיצד עובדות הבקשות המוגשות לביטוח לאומי (על קצה המזלג)?

      בשורות הבאות נציג תהליך סטנדרטי אשר נכון לבקשו רבות לזכויות ביטוח לאומי, אך לא לכולן (שכן על כל תהליך ותהליך, יש לקרוא באתר הביטוח הלאומי עצמו).

      בד”כ, על האדם יהיה להגיש בקשה מסודרת הכוללת טופס ייעודי, הגשת מסמכים רלוונטיים ועוד. פעמים רבות, על האדם לצרף לבקשה טפסים ומידע רפואי מטעם גורמים מומחים, אשר מעדיים על הבעיה אשר אותה הוא מציג לביטוח לאומי ובגינה הוא מבקש את הזכויות.

      שנית, פעמים רבות (ובייחוד עבור מי שמגיש בקשה פעם ראשונה) יהיה על האדם לגשת לוועדה רפואית מטעם הביטוח הלאומי, על מנת שזו תעריך את מצבו הרפואי או הפגיעה וכד’, ותעניק לו אחוזי נכות אשר ישמשו את הביטוח הלאומי בקביעת גובה הקצבה או הפיצוי.

      בחלק מן המקרים, לאדם יהיה מגיע בהתחלה פיצוי חד פעמי בגובה משתנה, ולאחר מכן, יהיה צורך בהגשת בקשה נוספת במידת הצורך, לקבלת גמלה חודשית.

      מדוע חשוב לפנות לעו”ד בעל ידע וניסיון בתחום?

      עו”ד חביב חורי יוכל לסייע לכם כאמור, בכל שלבי הגשת הבקשות לביטוח לאומי, על מנת שלא “תפספסו” שום דבר בדרך, החל ממסכים רפואיים התחלתיים ועד לפגישה עם נציגי הוועדות הרפואיות.

       לקבלת מידע על שירותי המשרד המלאים, צרו קשר או השאירו את פרטיכם. 

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp