זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    אי כושר עבודה

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      מה הכי חשוב לדעת לפני שמגישים תביעה על אי כושר עבודה? תביעה במקרים בהם עובד אינו כשיר לעשות את עבודתו עקב מחלה או תאונה, יכולה להיות מוגשת ברוב המקרים ל-3 הגורמים הבאים:

      • קרן פנסיה, הכוללת את סעיף הביטוח למקרה של אי יכולת לעבוד.
      • ביטוח פרטי לאובדן כושר עבודה.
      • ביטוח לאומי.

      במידה והגשת התביעות לגופים הללו מאושרות על-ידי אותם גופים, התביעה יכולה להסתיים בהחלטה לפיצוי חד-פעמי או קיצבה חודשית בהתאם למקרה הספציפי שלכם.

      אי כושר עבודה ביטוח לאומי

      כאמור, ישנם 3 גופים עיקריים אליהם אפשר לפנות בתביעה, תלוי אם אותו תובע מבוטח בביטוח פרטי או קרן פנסיה דרך העבודה. לגבי ביטוח לאומי, ניתן להגיש תביעה לעניין אי כושר עבודה ביטוח לאומי ולהמתין לקבלת התשובה מנציגי הביטוח הלאומי.

      השלב הבא, אחרי הגשת התביעה, הוא ועדה רפואית של נציג ביטוח לאומי. על מנת שתוכלו להגיש את כל המסמכים בצורה הטובה ביותר, כדאי לכם להתייעץ עם עורך דין בתחום דיני עבודה.

      פנייה למשרד עו”ד דיני עבודה

      באמצעות פנייה למשרד עו”ד דיני עבודה, תוכלו להכין את מסמכי התביעה והמסמכים הנלווים, כגון מסמכים רפואיים רשמיים ומסמכים שונים הקשורים לתאונה או חולי. משרד עורכי דין בתחום דיני העבודה יספק לכם עורך דין מקצועי שילווה אתכם לאורך כל התהליך הבירוקרטי מול אותם גופים אליהם אתם מגישים את התביעה. לא יודעים אם יש לכם ביטוח פרטי הנוגע לאי כושר עבודה? עורך הדין יעזור לכם גם בנושא זה.

      עו”ד ייצוג בבית דין לעבודה ממשרד עורכי דין מנוסה

      אחד המשרדים המובילים בארץ בתחום דיני עבודה הוא משרד עורכי דין חביב חורי ושות’. צוות המשרד מטפל במאות מקרים בכל שנה בנושאים הקשורים לפגיעה בכושר ההשתכרות של עובדים אשר חלו או עברו תאונה. בעת הפנייה למשרד עו”ד ייצוג בבית דין לעבודה נחשב לכלי חשוב אשר יכול לסייע לכם בתביעה.

      משרד עורכי דין חביב חורי ושות’ מציעים – ליווי וייעוץ בנושא אי כושר עבודה

      אם אתם זקוקים לליווי מקצועי של עורך דין, פנו כבר עכשיו למשרד עורכי דין חביב חורי ושות’ וקבעו פגישה לטיפול יסודי ומקצועי במקרה התביעה שלכם.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp