זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    ביטוח לאומי נכות מעבודה

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      נפגעתם בתאונה? הגעתם לחוסר יכולת לעבוד? הגיע הזמן שתגישו תביעה לביטוח לאומי! בעת פנייה לביטוח לאומי נכות מעבודה היא אחד הנושאים עליהם תידרשו להיבדק בועדה רפואית. הועדה הרפואית כוללת רופא מנוסה המייצג את הביטוח הלאומי ומעביר למוסד לביטוח לאומי את חוות הדעת המקצועית שלו. הגשתם כבר תביעה וקיבלתם 30% נכות? כדאי לכם לדעת שזה לא סוף פסוק! חלק גדול מהתביעות לביטוח לאומי עבור אחוז נכות מסתיימים באישור לאחוזי נכות מסויימים אשר אינם מגיעים לרף הכולל קיצבה חודשית. בשלב זה יש לכם בדרך כלל 2 אופציות:

      • הגשת ערעור על החלטת הועדה הרפואית של ביטוח לאומי.
      • הגשת תביעה חוזרת הכוללת החמרה במצבכם.

      ב-2 המקרים הללו, כדאי לכם לקבל ייעוץ אמין ומקצועי ממשרד עורכי דין בתחום דיני עבודה.

      ביטוח לאומי אובדן כושר עבודה

      במצב של אי יכולת לעבוד מביא כל עובד להיכנס לתהליך בירוקרטי ארוך ומסובך, הן בפנייה לביטוח לאומי והן בפנייה לחברות ביטוח. בכדי להתחיל בתהליך הבירוקרטי של ביטוח לאומי אובדן כושר עבודה, כדאי לעשות את הצעדים הראשונים כבר עכשיו ועם ליווי מקצועי הולם. עורך דין המומחה לדיני עבודה ילווה אתכם בניסוח מסמכי התביעה לביטוח לאומי ובייצוג בועדה הרפואית במקרה הצורך.

      הכנה מקצועית לפני ביטוח לאומי ועדה רפואית

      ממתינים לועדה הרפואית של ביטוח לאומי בחודשים הקרובים? זה הזמן לפנות למשרד עורכי דין בתחום דיני העבודה ולהתכונן בצורה הטובה והמקצועית ביותר לועדה הרפואית.

      בעת פנייה לבקשת אחוזי נכות מביטוח לאומי ועדה רפואית היא אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך קבלת אחוזי נכות לצמיתות או באופן זמני.

      ביטוח לאומי ועדה רפואית אחוזי נכות – איך מתכוננים? 

      לקבלת אחוזי נכות אתם צריכים להתכונן לועדה הרפואית. בעת הגעה לביטוח לאומי ועדה רפואית אחוזי נכות נקבעים על-פי קריטריונים מסויימים בנוגע למקרה חולי או פציעה שלכם. הדרך הטובה ביותר להתכונן לועדה היא באמצעות משרד עורכי הדין חביב ושות’.

      הגשת תביעה לביטוח לאומי נכות מעבודה דרך משרד עורכי הדין חביב חורי ושות’

      מוכנים להגיש תביעה לביטוח לאומי נכות מעבודה? אתם כבר במקום הנכון! צוות משרד עורכי דין חביב חורי ושות’ ילווה אתכם בכל תהליך התביעה.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp