זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    דיני נזיקין קורונה

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      חליתם בקורונה במקום העבודה שלכם? נדבקתם מאדם אשר הפר תנאי בידוד? כדאי שתדעו כי יש לכם אפשרות לתבוע גופים פרטיים או ציבוריים דרך פוליסת ביטוח פרטי או ביטוח לאומי. הידבקות בקורונה יכולה לגרום לנזקי גוף ולכן במקרה ונדבקתם במחלה, כדאי שתקבלו ליווי מקצועי מעורך דין בתחום דיני נזיקין קורונה. זה ברור וידוע כי ברגע שאדם חלה בקורונה ונדרש להיכנס לבידוד הוא גם נפגע כלכלית. לכן, ליווי מקצועי של עורך דין יכול להביא לכך שאדם אשר חלה בקורונה, יוכל לקבל פיצוי בפוליסות שונות כגון פוליסות ביטוח תאונות אישיות ופוליסות ביטוח סיעודי.

      האם כל חולה קורונה זכאי לפיצוי?

      מכיוון שהחקיקה לגבי מגיפת הקורונה עדיין בשלבים ראשוניים, יש להתייחס לכל מקרה לגופו. מלבד פוליסות ביטוח פרטיות, גם תביעה לביטוח לאומי היא אופציה לקבלת פיצוי מתאים, אך ללא חקיקה לא ניתן לדעת מראש מה תיהיה החלטת המוסד לביטוח לאומי.

      דיני עבודה פיטורים בתקופת הקורנה

      אם פיטרו אתכם במהלך תקופת הקורונה, כדאי שתבדקו מה זכויותיכם לגבי פיטורים ממקום העבודה במקרה זה. מכיוון שמגיפת הקורונה הייתה לא צפויה, עדיין אין מספיק תקדימים בבתי המשפט למצב בו עובד דורש את זכויותיו במקרה של תביעה. עורך דין המתמחה בדיני עבודה פיטורים יידע לספק לכם את כל המידע הדרוש במקרה הפיטורים שלכם.

      מה אומרים דיני עבודה פיצויים בתקופת הקורונה?

      דיני עבודה פיצויים מתייחסים למצבים מסויימים בהם נמצאים עובדים אשר פוטרו. עובדים אשר פוטרו בתקופת משבר הקורונה, יכולים לבדוק מה גובה הפיצויים המגיעים להם על-פי חוק. באמצעות פנייה לצוות המקצועי של חביב חורי ושות’ משרד עורכי דין, תוכלו לקבל ליווי משפטי מקצועי לפתרון הבעיה שלכם מול מקום העבודה, חברות הביטוח ומול המוסד לביטוח לאומי.

      ייצוג עו”ד לדיני נזיקין

      מעוניינים להגיש תביעה ולקבל ייצוג עו”ד לדיני נזיקין? הצוות המקצועי של חביב חורי ושות משרד עורכי דין ישמח לייצג אתכם בתביעה מול חברות הביטוח, ביטוח לאומי או כל גורם אחר. צוות המשרד מכין עבורכם את כתב התביעה אותו יהיה ניתן להגיש לבית המשפט, ומלווה אתכם בדיונים בבית המשפט.

      חביב חורי ושות משרד עורכי דין מציע – טיפול בדיני נזיקין קורונה

      אם החלטתם לקבל סיוע משפטי בדיני נזיקין קורונה, אתם מוזמנים לפנות כבר עכשיו לחביב חורי ושות משרד עורכי דין ולקבל ליווי משפטי מלא של עורכי הדין המקצועיים של המשרד.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp