זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    דיני עבודה פיטורין

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      כל מה שצריך הוא להתבונן כל יום במהדורות החדשות השונות בכדי להבין שהמצב הכלכלי והתעסוקתי בארץ הוא בכי רע. הקורונה, וירוס לא אלים במיוחד אבל מדבק מאד ופוגע באוכלוסיה מאד ספציפית, השתלט על העולם בסערה לפני כחצי שנה. הוא הורס כל חלקה טובה, פוגע באנשים, הורג אנשים חלשים פיזית ונפשית, בונה משפחות אבל גם מפרק משפחות, הורס חלומות אבל בעיקר בעיקר פוגע בכלכלה. כמובן שהוירוס עצמו לא פוגע ישירות בכלכלה אך הההשלכות מפעולות הממשלה ומפעולות הממשלות בכל העולם אשר מטרתן למנוע את הפצת הנדיף ולמנוע הדבקות, פוגעות בכלכלה פגיעה אנושה. מטרת המאמר היא לא לבקר את הממשלה על פעולותיה. הן היו נדרשות וניתן כמובן להתווכח על קלותן מצד אחד או על חומרתן מהצד השני.

      אך פעולות אלו, ובעיקר הסגר ה”אלים” של חודש וחצי שכולנו עברנו והחזרה המאד איטית לפעילות כלכלית בזמן כתיבת מאמר זה, כל אלו גרמו לסגירת אלפי עסקים וחברות, הוצאת מאות אלפי!! אנשים מכל הגילאים לחל”ת ומשם הדרך לפיטורין קצרה ביותר והשאירה המון רב של אנשים כאשר הם לא יודעים מה יקרה מחר ואיך הם ימשיכו להביא לחם הביתה. המצב הכלכלי של מאות אלפי אנשים נמצא על עברי פי פחת.

      הרבה מכם ומכן אני מעריך, שקוראים מאמר זה, נפגעתם באופן כזה או אחר ואתם מחפשים “מקלט” משפטי. אתם מרגישים שנעשה לכם עוול ומחפשים עם מי להתייעץ ומה לעשות. ובכן, הכירו את חביב חורי ושות’ משרד עורכי דין. משרד זה מתמחה בדיני עבודה פיטורין, עוסק בדמי פגיעה בעבודה, מגן על לקוחותיו מהלנת שכר ובודק עבור לקוחותיו את ההשפעות המשפטיות של הרעת תנאי עבודה.

      יש לזכור שהכל הנושאים המשפטיים הללו כדוגמת דיני עבודה פיטורין מקבלים זווית אחרת לגמרי בתקופת הקורונה ואתם צריכים משרד חזק ומקצועי כמו חביב חורי ושות’ משרד עורכי דין שיגן עליכם וייעץ לכם על דיני עבודה פיטורין, על דמי פגיעה בעבודה ואם מגיע בכלל מגיע לכם, על הלנת שכר אם שכרכם הולן וכמובן על הרעת תנאי עבודה אם עשו לכם בדיוק זה. דיני עבודה פיטורין וכל ייעוץ אחר הקשור לעבודתכם עשו עם חביב חורי ושות’ משרד עורכי דין.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp