זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    הטרדה מינית במקום העבודה

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      הטרדה מינית במקום העבודה הינו נושא מורכב וחשוב במיוחד אשר כל בעל עסק חייב לקחת בחשבון. החוק שנחקק בנושא הטרדה מינית במקום העבודה נועד ליצור שינוי חברתי, ולמנוע פגיעה בחירות ובפרטיות של העובד במקום עבודתו. כמו כן חוק הטרדה מינית במקום העבודה מחייב את בעל העסק לקחת אחריות על נושא זה, וליצור אווירה נעימה ונינוחה במקום העבודה, על מנת למנוע סיטואציות מסוג זה.

      חשוב להבין כי התפקיד של אחראי על הטרדה מינית במקום העבודה הינו מורכב וחשוב במיוחד, לכן יש למנות אדם אחראי אשר מבין את האחריות הטמונה בתפקיד זה. חביב חורי ושות משרד עורכי דין אשר מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים בתחומי דיני נזיקין ודיני עבודה. משרדנו הינו משרד בוטיק מוביל שרשם לזכותו הישגים רבים בתחום לאורך השנים. בין תחומי העיסוק של משרדנו: נזיקין, תאונות דרכים, תאונות עבודה, דיני עבודה, זכויות נשים בהריון, אובדן כושר עבודה, נזקי גוף ודיני ביטוח. כמו כן, המשרד מתמחה בנושאים כגון הטרדה בעבודה, הטרדה מינית בעבודה, זכויות נפגעי עבודה ועוד.

      הטרדה בעבודה

      חביב חורי ושות משרד עורכי דין אשר מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים בתחומי דיני נזיקין ודיני עבודה. משרדנו הינו משרד בוטיק מוביל שרשם לזכותו הישגים רבים בתחום לאורך השנים. בין תחומי העיסוק של משרדנו: נזיקין, הטרדה בעבודה, תאונות דרכים, תאונות עבודה, דיני עבודה, זכויות נשים בהריון, אובדן כושר עבודה, נזקי גוף ודיני ביטוח.

      הטרדה מינית בעבודה

      הטרדה מינית בעבודה הינה אסורה בתכלית האיסור על כל גווניה וסוגייה, ובדיוק לשם כך בכל מקום עבודה ניתן לראות כי ישנו מי שאחראי על תחום זה. הטרדה מינית יכולה לבוא לידי ביטוי באמצעות מעשים מגונים בעלי אופי מיני, הצעות בעלות אופי מיני אשר מוצעות לאדם אשר אינו מעוניין בהן, התייחסות חוזרת בעלת אופי מיני, וכמובן התייחסות משפילה ומבזה המופנית לאדם ביחס למינו.

      זכויות נפגעי עבודה

      החוק של זכויות נפגעי עבודה הינו מהותי וחשוב במיוחד. על פי החוק, כל מעסיק מחויב לנקוט באמצעים על מנת למנוע פגיעה בזכויותיו הבסיסיות של העובד. כמו כן, במקרה של פגיעה בזכויות, על המעביד לטפל במקרה באופן האישי והמהיר ביותר, על מנת לתקן את הפגיעה ככל הניתן.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp