זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    הסכם עבודה אישי

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      הסכם עבודה אישי הינו למעשה מסמך אשר בנוי מהסכמות והבנות בין העובד למעביד בנושאים כגון שכר, תנאי עבודה, הגבלות ועוד. כיום, ניתן למצוא בכל מקום עבודה מסודר אשר מכבד את עצמו הסכם עבודה אישי. מדובר על מסמך חשוב ומהותי במיוחד הן עבור העובד והן עבור המעסיק.

      כמו כן, חשוב להבין כי הסכם עבודה אישי הוא למעשה מסגרת אשר המטרה העיקרית והחשובה ביותר שלה הוא לעגן את היחסים בין המעביד לעובד על כל המשמעויות החוקיות של כך. חביב חורי ושות משרד עורכי דין אשר מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים בתחומי דיני נזיקין ודיני עבודה. משרדנו הינו משרד בוטיק מוביל שרשם לזכותו הישגים רבים בתחום לאורך השנים. בין תחומי העיסוק של משרדנו: נזיקין, הסכם עבודה אישי, הסכם עבודה עם עובד, הסכם עבודה קיבוצי, הסכם עובד מעביד, תאונות דרכים, תאונות עבודה, דיני עבודה, זכויות נשים בהריון, אובדן כושר עבודה, נזקי גוף ודיני ביטוח.

      הסכם עבודה עם עובד

      הסכם עבודה עם עובד הינו הסכם אשר נועד להסדיר את מערכת היחסים בין העובד למעביד, החל מתאריך ההעסקה של אותו עובד. כמו כן, בתוך הסכם זה ניתן למצוא סעיפים כגון: תנאים לסיום הסכם, תקופת ניסיון, שעות עבודה, שכר, הפרשות סוציאליות, ימי מחלה, נסיעות ואחזקת רכב במידה ורלוונטי לתפקיד, סיום התפקיד וחפיפה, הסכם סודיות, יישוב סכסוך, וכמובן, בסופו של דבר חתימות. חשוב לקחת בחשבון כי ישנה משמעות רבה לבנייה של מסמך זה, ולכן חשוב במיוחד לקחת בחשבון את כל הפרטים הקטנים ביותר, על מנת למנוע סכסוכים, ואי נעימויות עתידיות בין המעביד לעובד.

      הסכם עבודה קיבוצי

      חביב חורי ושות משרד עורכי דין אשר מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים בתחומי דיני נזיקין ודיני עבודה. משרדנו הינו משרד בוטיק מוביל שרשם לזכותו הישגים רבים בתחום לאורך השנים. בין תחומי העיסוק של משרדנו: נזיקין, הסכם עבודה קיבוצי, תאונות דרכים, תאונות עבודה, דיני עבודה, זכויות נשים בהריון, אובדן כושר עבודה, נזקי גוף ודיני ביטוח.

      הסכם עובד מעביד

      הסכם עובד מעביד הינו חוזה אישי אשר נחתם הן על ידי המעביד והן על ידי העובד. מדובר על מסמך חשוב במיוחד עבור שני הצדדים אשר מסכם בתוכו את כל האלמנטים החשובים ביותר.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp