זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    הרעת תנאי העסקה

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      הרעת תנאי העסקה הינו מצב בו עובד אשר נמצא באותו מקום עבודה למעשה חווה ירידה ניכרת בתנאי ההעסקה שלו. הרעת תנאי העסקה באה לידי ביטוי בשינוי השכר, יחס מבזה ברמה כזו או אחרת, שינוי שעות העבודה ועוד. חשוב להבין כי במקרים רבים של הרעת תנאי העסקה העובד זכאי לפיצוי פיטורין.

      כאמור, הרעת תנאי העסקה יכולה להוביל לשינוי משמעותי בתנאי העבודה של העובד, במקרים מסוג זה העובד זכאי להתפטר ואף לקבל את סכום הפיצויים המלא. חביב חורי ושות משרד עורכי דין אשר מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים בתחומי דיני נזיקין ודיני עבודה. משרדנו הינו משרד בוטיק מוביל שרשם לזכותו הישגים רבים בתחום לאורך השנים. בין תחומי העיסוק של משרדנו: נזיקין, תאונות דרכים, תאונות עבודה, הרעת תנאי העסקה,הרעת תנאי עבודה,  דיני עבודה, הרעת תנאים, הרעת תנאים בעבודה, זכויות נשים בהריון, אובדן כושר עבודה, נזקי גוף ודיני ביטוח ועוד.

      הרעת תנאי עבודה

      הרעת תנאי עבודה יכולה לבוא לידי ביטוי במגוון דרכים. למשל, שינוי של מקום העבודה, שינוי בהיקף השעות והעבודה, פגיעה במעמד העובד, אי תשלום תוספות על פי החוק, ועוד. חשוב לזכור כי במקרים מסוג זה, העובד זכאי להגיש מכתב פיטורין, ואף לקבל את מלוא הפיצויים המגיעים לו. כמו כן, עזרת מצידו של עורך דין אשר מתמחה בתחום יכולה לעזור באופן משמעותי להעלות את הסיכויים של העובד לקבל את הפיצויים הכספים המגיעים לו באופן אפקטיבי ומהיר במיוחד.

      הרעת תנאים

      עובד אשר התפטר בעקבות הרעת תנאים זכאי לקבל פיצויי פיטורין. עם זאת, חשוב להבין כי המציאות מעט מורכבת יותר מכך. פעמים רבות ניתן לראות כי מעסיקים רבים אינם מסכימים להביא לעובד את הפיצוי המגיע לו, מה שגורר ברוב המקרים ויכוחים ואי הסכמות אשר יכולים להוביל לתהליך ארוך ומסורבל. עזרה מצידו של עורך דין מקצועי אשר מתמחה בתחום יכולה בהחלט להפוך את כל התהליך קל ופשוט יותר.

      הרעת תנאים בעבודה

      חביב חורי ושות משרד עורכי דין אשר מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים בתחומי דיני נזיקין ודיני עבודה. משרדנו הינו משרד בוטיק מוביל שרשם לזכותו הישגים רבים בתחום לאורך השנים. בין תחומי העיסוק של משרדנו: נזיקין, הרעת תנאים בעבודה, תאונות דרכים, תאונות עבודה, דיני עבודה ועוד.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp