זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    זכויות עובדים קורונה

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      עובדים כשכירים ונפגעתם בתקופת הקורונה? לפני שאתם יוצאים למחות על המצב הכלכלי, כדאי שתכירו את הזכויות שלכם כעובדים שכירים. בחוקי העבודה מוגדרים באופן חד משמעי זכויות עובדים קורונה הביאה למשבר כלכלי אשר צריך להתייחס אליו כאשר אנחנו מבקשים לממש זכויות של עובד שכיר. בכדי לקבל את המידע המעודכן ביותר לגבי ההתייחסות המשפטית לנזקי הקורונה לעובדים בישראל, מומלץ לפנות למשרד עורכי דין המתמחה בדיני עבודה.

      התפטרות בדין מפוטר עקב משבר הקורונה

      אחד המושגים אולי החשובים ביותר לשכיר בתקופה זו היא התפטרות בדין מפוטר. התפטרות בדין מפוטר מאפשרת לעובד השכיר לקבל פיצויים למרות שהוא בחר להתפטר. עובד אשר הוצא לחל”ת מבלי שהסכים לכך יכול לטעון להרעה בתנאים ואם הוא עומד בקריטריונים, ההתפטרות תחשב כהתפטרות בדין מפוטר עקב משבר הקורונה. עובדים רבים בחברות ועסקים מתחומים שונים נפגעו בתקופת הקורונה, אם זה בירידת אחוזים מסויימים מהמשכורת שלהם ואם זה בהוצאה לחל”ת לתקופה ארוכה. לכן, תקופה זו דורשת שמירה יתרה על זכויותיהם ומניעת ניצול של המעסיקים.

      זכויות עובדים ותנאי העסקה

      האם יש שינוי בזכויות עובדים ותנאי העסקה בתקופת הקורונה? לגבי זכויות העובדים – הם צריכים להישמר על-ידי המעסיק בדומה לתקופה שלפני תחילת המשבר, אך חברות רבות נזקקו לפעולות לא שגרתיות על מנת לא לקרוס כלכלית. במצב כזה, העובד השכיר צריך ויכול לדרוש את הזכויות המגיעות לו, אם זה באמצעות תביעה נגד החברה בה הוא עובד או עבד, או דרך פנייה לחברת הביטוח בה הוא מבוטח ופנייה למוסד לביטוח לאומי.

      זכויות נפגעי עבודה

      אם זה הרעה בתנאים או פיטורים, יש לדרוש זכויות נפגעי עבודה בתקופת הקורונה ללא היסוס. בכדי שתוכלו לעשות זאת, אתם יכולים לפנות לצוות המקצועי של משרד עורכי דין חביב חורי ושות’. חביב חורי ושות’ משרד עורכי דין נחשב לאחד המשרדים המובילים בתחום ייצוג עובדים אשר זכויותיהם נפגעו על-ידי גופים פרטיים, ציבוריים ועסקיים.

      ייצוג וייעוץ לזכויות עובדים קורונה דרך חביב חורי ושות משרד עורכי דין

      לקבלת פרטים נוספים על זכויות עובדים קורונה, השאירו את הפרטים האישיים שלכם באתר משרד עורכי דין חביב חורי ושות’ ונציג המשרד יחזור אליכם בהקדם בכדי לסייע לכם במימוש הזכויות שלכם כעובדים שכירים במדינת ישראל.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp