זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    זכויות עובד מעביד

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      זכויות עובד מעביד הינו תחום מורכב ורגיש במיוחד. ניתן לראות כי מדי שנה מוגשות אל בתי הדין הארציים מספר גבוה במיוחד של תביעות בנושא זכויות עובד מעביד.

      החוק בישראל אומר כי כל עובד זכאי לזכויות בסיסיות אותן אסור לקחת ממנו בשום מקרה. במקרים בהם זכויות עובד מעביד מופרות, מומלץ לגשת לעורך דין מקצועי אשר מתמחה בתחום ויכול לייצג אתכם באופן האפקטיבי והמקצועי ביותר, ולהבטיח כי תקבלו את כל הזכויות אשר מגיעות לכם. חביב חורי ושות משרד עורכי דין אשר מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים בתחומי דיני נזיקין ודיני עבודה. משרדנו הינו משרד בוטיק מוביל שרשם לזכותו הישגים רבים בתחום לאורך השנים. בין תחומי העיסוק של משרדנו: נזיקין, תאונות דרכים, תאונות עבודה, דיני עבודה, זכויות נשים בהריון, אובדן כושר עבודה, נזקי גוף ודיני ביטוח, זכויות עובד מעביד, זכויות נשים בהריון, זכויות עבודה, זכויות עובדים ועוד.

      זכויות נשים בהריון

      זכויות נשים בהריון הינן למעשה מגוון רחב של זכויות אשר נועדו להגן על האישה בזמן ההריון במקום עבודתה.

      חביב חורי ושות משרד עורכי דין אשר מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים בתחומי דיני נזיקין ודיני עבודה. משרדנו הינו משרד בוטיק מוביל שרשם לזכותו הישגים רבים בתחום לאורך השנים. בין תחומי העיסוק של משרדנו: נזיקין, תאונות דרכים, תאונות עבודה, דיני עבודה, זכויות נשים בהריון, אובדן כושר עבודה, נזקי גוף ודיני ביטוח.

      זכויות עבודה

      זכויות עבודה הינו הסכם בין המעביד לעובד, אשר נועד לשמור על הזכויות הבסיסיות של העובד לאורך כל תקופת העבודה שלו. בין זכויות אלו ניתן למצוא חוק הודעה מוקדמת, ימי מחלה, שעות עבודה ומנוחה ועוד. חשוב לקחת בחשבון כי על המעביד אסור בשום מקרה להפר את אחת מן הזכויות המגיעות לעובד.

      זכויות עובדים

      זכויות עובדים הינו חוק במדינת ישראל אשר נועד להגן על זכויות העובדים וכולל החזר נסיעות, ביטוחים, תשלומים, החמצת ימי עבודה ועוד. כמו כן, בין הזכויות ניתן למצוא ימי חופשה, אשר מגיעים לכל עובד מדי שנה. שכר מינימום, אשר נועד להסדיר את שכרו של העובד לפי שעות ועל בסיס חודשי. וכמובן חוק הודעת עובד. זכות זו נועדה לקבוע ולהגן על העובד, ובאה לידי ביטוי במסמך מפורט אשר מוגש לעובד עד כשלושים ימים מכניסתו לתפקיד, ומפרט את משרתו.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp