זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    טיפולי פוריות זכויות

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      טיפולי פוריות זכויות הינו נושא חשוב ומהותי במיוחד עבור כל אישה אשר נמצאת בתהליך מורכב זה ועדיין ממשיכה לעבוד במקום עבודתה. טיפולי פוריות זכויות נועד להגן על הזכויות של העובדת, ולמנוע מקרים של עוגמת נפש שונים. חשוב להבין כי טיפולי פוריות דורשים השקעה משמעותית אשר פעמים רבות באה לידי ביטוי בצורך להיעדר ממקום העבודה. במקרים מסוג זה, נאלצת העובדת להחסיר ימי עבודה.

      טיפולי פוריות זכויות נודעו להגן את הזכויות של העובדת באופן מלא ושלם, כך שתוכל להמשיך את התהליך באופן תקין וללא הסחות דעת, זאת בעקבות חוק מסודר אשר קיים בנושא. חביב חורי ושות משרד עורכי דין אשר מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים בתחומי דיני נזיקין ודיני עבודה. משרדנו הינו משרד בוטיק מוביל שרשם לזכותו הישגים רבים בתחום לאורך השנים. בין תחומי העיסוק של משרדנו: נזיקין, תאונות דרכים, תאונות עבודה, דיני עבודה, זכויות נשים בהריון, אובדן כושר עבודה, נזקי גוף ודיני ביטוח, טיפולי פוריות זכויות, טיפולי פוריות פיטורין, זכויות עובדת בהריון, זכויות עובדת בטיפולי פוריות ועוד.

      טיפולי פוריות פיטורין

      טיפולי פוריות פיטורין הינו נושא רגיש במיוחד, לכן כבר בשנת 88 חוקק חוק אשר אוסר על אפליה הן בקבלה לעבודה והן בתנאי ההעסקה ואף בפיטורים במקרים של צורך בטיפולי פוריות. כמו כן, חשוב להבין כי עובדת אשר מפוטרת במהלך התהליך, הינה זכאית לפיצויים מלאים ואף מוגדלים, וכמובן להודעה מוקדמת.

      זכויות עובדת בהריון

      זכויות עובדת בהריון נועדו להגן על האישה בזמן ההריון במקום עבודתה. כמו כן, קיים איסור מוחלט לפטר עובדת אשר נמצאת בהריון בעקבות סיבה זו בלבד. איסור זה אינו קשור לוותק העובדת, עם זאת, במידה ומדובר בחודש הראשון של העובדת, והפיטורים נעשו בעקבות אי שביעות רצון, הדבר תקין, מכיוון שהעובדת נמצאת תחת תקופת ניסיון, בלי קשר להריון.

      זכויות עובדת בטיפולי פוריות

      חביב חורי ושות משרד עורכי דין אשר מתמחה במתן שירותים משפטיים מקצועיים בתחומי דיני נזיקין ודיני עבודה. משרדנו הינו משרד בוטיק מוביל שרשם לזכותו הישגים רבים בתחום לאורך השנים. בין תחומי העיסוק של משרדנו: נזיקין, תאונות דרכים, תאונות עבודה, דיני עבודה, זכויות נשים בהריון, אובדן כושר עבודה, נזקי גוף ודיני ביטוח, זכויות עובדת בטיפולי פוריות ועוד .

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp