זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    נזקי גוף קורונה

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      תקופת הקורונה הביאה לישראל התייחסות משפטית ייחודית הנוגעת לזכויות האזרח ולזכויות העובדים. נושא נזקי גוף קורונה חייב את בתי המשפט בישראל לתת התייחסות למקרים בהם אדם חלה בקורונה ונפגע מכך מבחינה בריאותית ואיתה גם כלכלית. אם בתחילה חשבו כי וירוס הקורונה פוגע רק באוכלוסייה הקשישה, היום כבר ידוע שוירוס הקורונה יכול לפגוע בכל אחד. אם כן, מה עושים במקרה ואדם חלה בקורונה? מכיוון שההתייחסות לנגיף הקורונה היא שונה מרוב המחלות האחרות, יש להתייחס אליו בהתאם

      גם במקרים משפטיים. מכיוון שחולה קורונה בישראל נדרש להיכנס לבידוד, הפגיעה בו היא מיידית אם זה מבחינה נפשית, כלכלית ופיזית.

      בכדי לדעת מה הזכויות המגיעות לכל אחד אשר חלה בקורונה ונפגע מהמחלה, כדאי לפנות לייעוץ משפטי של משרד עורכי דין המתמחה בתחום הנזיקין. ישנם כמה גורמים אשר אפשר לפנות אליהם בתביעה לבקשת פיצויים ואחד מהם הוא המוסד לביטוח לאומי. מכיוון שאין הוראות ברורות בנוגע לזכויות המגיעות לחולי קורונה מצד המוסד לביטוח לאומי, כל אדם צריך לפנות באופן עצמאי ולדרוש את הזכויות שלו. ליווי משפטי יכול לייעל את התהליך בהתמודדות עם הבירוקרטיה של המוסד לביטוח לאומי.

      נזקי גוף כתוצאה מוירוס קורונה

      נגיף הקורונה השאיר בכם בעיות פיזיות כרוניות? זה הזמן לדרוש את הזכויות המגיעות לכם. נזקי גוף כתוצאה מוירוס קורונה מהווים עילה לתביעה. בכדי לקבל פיצויים וזכויות הנוגעות לוירוס הקורונה, לא כדאי להמתין ומומלץ להתחיל כבר בתהליך לתביעת הזכויות המגיעות לכם.

      נזיקין תאונות דרכים

      מלבד וירוס הקורונה, גם במקרים של תאונות דרכים אתם זכאים לדרוש פיצוי או קצבה חודשית בהתאם למקרה שלכם. משרד עורכי דין בתחום נזיקין תאונות דרכים, יכול לסייע לכם בייעוץ וליווי משפטי במקרים הללו.

      טיפול בתביעות נזקי גוף תאונת דרכים של משרד עורכי דין

      מעוניינים לקבל ליווי משפטי בנוגע לנזקי גוף תאונת דרכים או בנוגע לנזקי גוף קורונה? הגעתם למקום הנכון! משרד עורכי דין חביב חורי ושות’ מציעים לכם ייעוץ וליווי משפטי למקרה שלכם בכדי שאתם תקבלו את כל הפיצוי המגיע לכם.

      חביב חורי ושות’ משרד עורכי דין מציעים ייעוץ משפטי לנזקי גוף קורונה

      צוות חביב חורי ושות’ משרד עורכי דין מציע לכם ייעוץ טלפוני חינם לכל נושא הקשור לזכויות שלכם לאחר תאונת עבודה, תאונת דרכים או מחלה.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp