זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    עו”ד יצוג עובדים בבית דין לעבודה

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      בין תחומי המשפט המורכבים ביותר הוא תחום דיני העבודה. תשאלו בטח “למה?” והתשובה היא שבדרך כלל, יחסי העבודה בין מעסיק לעובד הם לא שחור ולבן. למה אני מתכוון? אם קרתה תאונת דרכים, כולם יודעים שהיא התרחשה וניתן יחסית בקלות להוכיח מי אשם. ישנם עדים, מצלמות רחוב ועדויות טכניות חיצוניות. אם מישהו חס וחלילה נרצח, גם כאן ישנן עדויות, קורבן, מניע וניתן ברוב המקרים להוכיח אשם. כך גם במיקרים של גניבה, בגידה, תקיפה, פריצה לבית ועוד ועוד עבירות קלות כחמורות.

      הקושי בתחום דיני העבודה

      ברוב הקרים, היחסים בין עובד למעביד הם יחסים אינטימיים בין שני בני אדם. אין מצלמות, אין הקלטות, אין קורבן ששוכב על הרצפה, אין עדויות פיזיות ובאמת מדובר פה במשהו בעייתי מאד. אתה או את מפוטרים בגלל סיבה מסוימת לא ראויה ממקום עבודתכם. לכו תוכיחו עכשיו שנעשה לכם עוול או שפשוט, הביצועים שלכם בעבודה לא היו מספקים והמעסיק נאלץ, לאחר מספר הערות ושיחות, לפטר אותכם. יש כאן כמובן שני צדדים כי אותו מעסיק מחויב לעסק שלו ולעובדים רבים אחרים והוא לא יכול לקבל מצב שבו ישנם עובדים מסוימים שלא מבצעים את תפקידם כראוי. מצד שני, אסור לו על פי חוק לפשטר עובדים כך סתם ובמצבים מוסימים. לדוגמה, עובדת בהריון.

      מה עושים?

      אם נקלעתם למצב כזה בתור מועסקים, עליכם לפנות מהר ככל הניתן לעו”ד ייצוג עובדים בבית דין לעבודה שם מתבררים מקרים מהסוג שתיארתי. אותו עורך דין, שניתן לכנותו או לחפש אותו תחת עו”ד ייצוג עובדים, עו”ד לענייני עובדה, עו”ד לדיני עובדה או עו”ד לעינייני עבודה, ייפגש עמכם פגישה ראשונה כעו”ד ייצוג עובדים בבית דין לעבודה בהנחה שהתיק יגיע לשם ומשם יתנהלו העניינים עפ”י הוראותיו. משרד עורכי דין מומלץ מאד ובעל קבלות בתחום זה וניתן לציינו לחיוב הוא משרדו של חביב חורי ושות משרד עורכי דין, משרד המתמחה בדיוק בתחומים אלו. משרדו של חביב חורי, עורך דין מעולה ובעל קבלות רבות, נופל תחת ההגדרות שהוגדרו קודם לכן של עו”ד ייצוג עובדים, עו”ד לענייני עובדה, עו”ד דין לדיני עבודה או עו”ד לעינייני עובדה וכמובן כפי שהזכרתי עו”ד ייצוג עובדים בבית דין לעבודה. כל אלו הגדרות משפטיות שעל פיהן ניתן לחפש ייצוג משפטי ראוי במידה ונעשה לכם עוול בר הוחכה.

      אסור לוותר

      בפגישה הראשונה אם עורך דין חביב חורי מחביב חורי ושות משרד עורכי דין, יאמר לכם שאסור לכם לוותר. בעיקר אם יש לכם הוכחות אמיתיות וברורות ולא רק תחושות בטן אן רצון לנקום. גם למעסיק יש זכויות וניתן להעריך שיש לו יותר נסיון מלכם בתחום. צרו קשר עם עו”ד ייצוג עובדים בבית דין לעבודה, צרו קשר עם חביב חורי ושות משרד עורכי דין וצאו לדרך המשותפת על מנת להוכיח את צדקתכם. בהצלחה.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp