זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    עו”ד לתביעת נכות בחיפה

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      תאונות עבודה הן אחד הדברים הכי עצובים שיכולים לקרוא לכל אדם. בעיקר כמובן אם הן חמורות וכאלו שתוצאותיהן הולכות להשפיע על חיי אותו אדם באופן שלילי עד סוף ימיו. באופן עקרוני מדובר על אדם כשיר לחלוטין, גבר או אישה, שבגלל תקלה כלשהי, תקלה שנגרמה או בגלל טעות שעשו, או בגלל תנאי עבודה לקויים או מכח עליון, נפצעו באורח שמשנה את חייהם מקצה לקצה. כמובן שישנן תאונות עבודה שהנפגע צריך ללכת לביתו, לנוח ולחזור לעבודה ביום המחרת אבל ישנן כמובן תאונות שגורמות לנכות קשה לצמיתות. בין אלו ובין אלו, ניתן למקם את כל יתר התאונות.

      תאונת דרכים

      סיבה נוספת ונפוצה אפילו יותר לכך שאדם יוצא בבוקר בריא ושלם מביתו וחוזר אליו על כסא גלגלים הן אותן תאונות הדרכים הארורות. גם כאן, בדומה לתאונות העבודה, ישנן תאונות שנגרמות באשמת האדם וכאלו שנגרמות באשמת הצד השני או השלישי. גבר או אישה העוברים במעבר חצייה ונדרסים על ידי מכונית שעוברת באור אדום, אין להם שום גרם של אשמה בארוע. מעבר לתאונות עבודה ותאונות דרכים, קורות לצערינו תאונות נוספת הגורמות לנכות קלה או קשה כתוצאה מנפילות, מסיבות בריאותיות, ממקרי אלימות וכדומה.. וכדאי להזכיר גם שקיימת בחוק נכות המוגדרת כנכות נפשית שנגרמת בדרך כלל בגלל התעללות הורים בילדיהם או התעלללות בין שני בני הזוג.

      חשיבות עורך הדין מטפל

      חקירת תאונה היא דומה בדיוק לחקירת פשע. קרה אירוע, יש עדים, יש הוכחות ובעיקר ישנם כמה צדדים, במקרה של תאונות בדרך כלל שני צדדים. במקרה של תאונת עבודה ישנו העובד והמעביד, שמנסים “להפיל” את האחריות לצד השני. המטרה שלכם, ובצדק בתור נפגעים, היא לקבל את הפיצוי הגבוה ביותר ומטרת המעסיק או חברת הביטוח שלו היא לשלם כמה שפחות. כאן נכנס לתמונה עו”ד לתביעת נכות בחיפה, או עו”ד דין לתביעת נכות בנהריה או עו”ד לתביעת נכות בעכו או עו”ד לתביעת נכות בקריות ובכדי לסכם את כל המקומות הללו ניתן לומר ולהמליץ על עורך דין חביב חורי מחביב חורי ושות משרד עורכי דין, שהוא אחד ממשרדי עורכי הדין הטובים ביותר בצפון. עורך דין חביב חורי שהוא עו”ד לתביעות נכות בחיפה הוא עורך הדין שעליכם לבחור עבור טיפול במקרה שלכם. חביב חורי ושות משרד עורכי דין הוא משרד ותיק אשר ייצג מאות מקרים מסוג זה ובהצלחה כבירה.

      אסור להתפשר

      בתור נפגעי תאונות, אסור לכם להתפשר. מדובר לעיתים על השאלה איך ייראו חייכם לאחר התאונה. איכותו ומקצועיותו של עו”ד דין לתביעת נכות בחיפה או עו”ד לתתביעת נכות בעכו או עו”ד לתביעת נכות בנהריה או עו”ד לתביעת נכות בקריות היא קריטית עבורכם. לכן צרו קשר עם עו”ד לתביעת נכות בחיפה מהשורה הראשונה. צרו קשר עם חביב חורי ושות משרד עורכי דין ואתם ביידים בטוחות. הלחמו על איכות חייכם.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp