זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    פיטורים עקב הקורונה

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      משבר הקורונה לא פסח על תחומי עיסוק רבים בישראל ועשרות אלפי עובדים מצאו את עצמם מפוטרים במפתיע, חלקם אף לאחר תקופות עבודה ממושכות של מעל ל-30 שנה. במקרים של פיטורים עקב הקורונה לעובד יש זכויות שהמעסיק אמור לעמוד בהם. במידה והעובד חושב כי הוא לא קיבל את כל זכויותיו, הוא יכול לפנות לליווי משפטי ולדרוש את הזכויות שלו מהמעסיק.

      מנהלי חברות ובעלי עסק המעסיקים עובדים לא מעוניינים להיכנס לתהליך משפטי מול עובד. התהליך המשפטי יכול לגרום להם לפגיעה בעבודה היום יומית, במוניטין של העסק וגם באמינות של המעסיק מול עובדים אחרים אשר עדיין עובדים בחברה. ליווי משפטי במקרים הללו יכול לעזור בהחלט. לעיתים, רק הגשת התראה לפני תביעה יכולה לשנות את הגישה של המעסיק אשר לא סיפק לעובד את כל הזכויות המגיעות לו בעת הפיטורים.

      פיצויי התפטרות – איך אני יודע מה מגיע לי?

      בכדי לבדוק האם המעסיק דאג לכל זכויותיכם בעת הפיטורים, מומלץ לכם לפנות למשרד עורכי דין בתחום דיני עבודה המתמחה בטיפול בתיקים הנוגעים לפיצויי התפטרות. במידה וההתפטרות באה מצידכם יתכן ואתם זכאים לפיצויים וזאת יש לבדוק מול עורך הדין שלכם.

      פיצויי פיטורים בתקופת הקורונה

      הפגיעה הכלכלית בעובדים בעת משבר הקורונה נוגעת לנושא הרעת תנאים. בחברות ועסקים רבים הורידו את השכר לעובדים וצמצמו באופן משמעותי את ההטבות שניתנו לעובדים לפני שוירוס הקורונה הגיע לישראל. בכל מקרה אישי של עובד הנוגע לפיצויי פיטורים, כדאי לפנות למשרד עורכי דין המתמחה בתחום דיני עבודה.

      שימוע לפני פיטורים – האם התבצע על-פי החוק?

      במידה וקראו לכם לשימוע לפני פיטורים או במידה ולא ערכו שימוע, כדאי לבדוק האם זה נעשה באופן תקין. משרד עורכי דין חביב חורי ושות’ מתמחה בדיני עבודה וזכויות עובדים וצוות המשרד ישמח לסייע לכם בכל נושא הקשור לפיטורים עקב הקורונה.

      ייעוץ משפטי בנושא פיטורים עקב הקורונה – משרד עורכי דין חביב חורי ושות’

      צוות משרד עורכי דין חביב חורי ושות’ מציע לכם ייעוץ וליווי משפטי מקצועי בנושא פיטורים במטרה לשמור על זכויותיכם כעובדים שכירים במדינת ישראל. ליצירת קשר עם הצוות המקצועי של המשרד, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע באתר.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp