זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    פיטורים של אישה בהריון

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      כשבני הזוג מקבלים את הבשורה שהאישה בהריון אין שמחים מהם. זאת בהחלט הבשורה או החדשות הכי מרגשות וחיוביות שאי פעם תקבלו. עוד מעט אתם הולכים להיות הורים. היא הכי מרגשת עם הילד הראשון כי זאת פעם ראשונה אבל בכל פעם מחדש, השמחה עצומה. אז מה הבעיה? הבעיה מתחילה בשוק העבודה. היא מתחילה אם האישה מועסקת ועובדת במקום כלשהו ואז היא עלולה להיות בשלב מסוים בהריונה מפוטרת.

      פיטורי עובדת בהריון

      למה התופעה הזאת של פיטורים של אישה בהריון או פיטורי נשים בהריון או מה שנקרא פיטור עובדת בהריון זאת תופעה יותר ויותר נפוצה? שוק העבודה הוא שוק קשה והאתגר של בעלי העסק הוא למקסם את יעילות העובדים בעסק בכדי שייצרו כמה שיותר תמורה לעסק בכמה שפחות כסף. זה נקרא קפיטליזם וזה בסדר גמור. זהו שיווי המשקל העדין של השוק החופשי. בעלי העסקים רואים באישה בהריון עובדת שהיעילות שלה תרד מאד בעוד מספר חודשים קצר כי היא פשוט תידרש להיות קודם כל בבדיקות אחרי זה בחופשת לידה ואחרי זה היא בטח תידרש לשעות עבודה מעטות יותר. ואז מגיע שלב של פיטור עובדת בהריון או פיטורים של אישה בהריון.

      תופעת פיטורי נשים בהריון

      התופעה הזאת של פיטורי נשים בהריון תופסת תאוצה יותר ויותר. המעסיקים לעולם לא יגידו כמובן שפיטורי העובדת נעשו בגלל הריונה אלא ימציאו סיבות אחרות. אגב, חלקן אפילו נכונות מבחינתם. האישה נקלעת למצב בהחלט בעייתי משפטית ונדרשת לעזרה דחופה ממשרד עורכי דין מקצועי שאמון על תחום דיני העבודה ומתמחה בכך. ישנם משרדים רבים אבל ישנו משרד אחד עם קבלות אמיתיות בתחום טיפול בפיטורים של אישה בהריון. שם המשרד הוא חביב חורי ושות משרד עורכי דין. שם ארוך למשרד מאד מקצועי בכל תחום דיני העבודה ותחומים נוספים כמובן. להוכיח שההחלטה על שפיטורי עובדת בהריון התקבלה בגלל הריונה ולא בגלל סיבה אחרת זאת לא משימה פשוטה. אולי באמת אותה עובדת פשוט לא מילאה את תפקידה כראוי באותה חברה או מקום עבודה? החבל דק בעניין הזה ורק משרדים כמו חביב חורי ושות משרד עורכי דין עם נסיונם העשיר יודעים להוכיח את מה שידוע לכולם.

      לא לוותר

      אם עברת מקרה שניתן לכנותו תחת הקטגוריה של פיטורים של אישה בהריון או פיטורי עובדת בהריון אסור לך לוותר. דבר ראשון לא עשית משהו רע ודבר שני את בהחלט צריכה את ההכנסה מקום העבודה כי גידול ילד אינו עניין זול. אם את בטוחה שעברת את אותו מקרה של פיטורים של אישה בהריון וניתן להוכיח זאת, פני מייד למשרד עורכי דין ראוי כדוגמת חביב חורי ושות משרד עורכי דין  והפקידי בידיו את המקרה. מכאן ואלאה תוכלי לישון בשקט ולדעת שהמקרה שלך בידיים של משרד עורכי דין מעולה וסיכויי נצחונך בתביעה גבוהים ביותר. מזל טוב.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp