זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    פיטורין שלא כדין

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      תחום יחסי העבודה בין עובד למעביד או למעסיק הוא תחום, שמעבר להיותו תחום מאד קריטי לחיי כל אחד מאיתנו, הוא גם משפטי מאד סבוך. ולמה סבוך? כי תחום יחסי העבודה הוא מאד מופשט אם ניתן לקרוא לו כך. אם נשווה אותו לתחומים אחרים כמו התחום הפלילי, תחום תאונות העבודה, התחום הכלכלי ואפילו תחום דיני המשפחה, תמיד ישנן הוכחות נסיבתיות או אחרות, יש גניבה, יש פריצה, יש עקבות, יש ממצאים מהזירה, יש צילומי מצלמות ויש עדים. במקרה של יחסי עבודה לא תקינים בדרך כלל מדובר על שני הצדדים, מעסיק ומועסק שכל אחד מהם רואה אחרת את אותו סיפור. אם אין הקלטות, מיילים וכדומה.. כהוכחות חותכות לכל צד שהוא, אזי יידרש עורך דין ממש מקצועי ובעל נסיון שינהל את התיק באופן שתוצאותיו יהיו לטובתינו.

      מה הבעיותיות

      הבעיתיות כאמור במקרים של פיטורין שלא כדין או דרישה לפיציי הלנת שכר היא האם יש הוכחות.  האם הפיטורין נעשו בגלל שביצועי העובד היו לקויים או מסיבה אחרת, אישית או כזאת שלא קשורה כלל לביצועי העובד או העובדת. לדוגמה, הריון, דעות פוליטיות, גזע, מין וכדומה.. כשמדובר על פיצויי התפטרות או פיצויי פיטורים, אזי הטיפול קצת יותר קל כי החוק מגדיר את אותם דברים כמו כמה פיצויי פיטורין מגיע וכדומה..אבל במקרה של פיטורים שלא כדין וניתן להכניס לקטגוריית הקשים לטיפול פיצויי הלנת שכר, אזי יכולתו ונסיונו של עורך הדין שעליכם בהחלט לשכור לעצמיכם, ישפיעו מאד על תוצאות מאבקכם.

      עורך דין חביב חורי

      משרדו של עורך דין חביב חורי, הממוקם בחיפה ושמו בישראל, חביב חורי ושות משרד עורכי דין מטפל בדיוק בתחומים אלו כמו בתחומים רבים אחרים הקשורים לתחומי העבודה השונים תחת הכותרת או הענף המשפטי הנקרא ‘דיני עבודה’. משרד חביב חורי ושות משרד עורכי דין מתמחה בתחומים שהוזכרו כמו פיטורין שלא כדין, פיצויי התפטרות ופיצויי פיטורים. עליכם לדעת שחוקים הם מאד ברורים בכל התחומים הללו ולעיתים, או בגלל פחד או בגלל חשש מהמעסיק כי אולי הוא חזק בתחום שאנחנו עובדים בו ואנחנו לא רוצים “להסתכסך” איתו ואולי “להישרף” בתחום, אנחנו מוותרים. כמובן שכל החיים מסתכמים במאזן בין הפעולות שאנחנו עושים למחיר שנשלם עליהן. לטוב או לרע, אבל אסור לנו לוותר בגלל פחד כי לעיתים מדובר על סכומים של פיצויי פיטורין שיכולים להשפיע בצורה מאד חיובית על  חיינו.

      הצדק עימכם

      מנסיון, ועכשיו יותר מתמיד בגלל תקופה הקורונה, הצדק במקרים של פיטורין שלא כדין יהיה לצידכם. ככל שהמצב הכלכלי רע יותר, כך אותם מקרים של חוסר צדק מתרבים. אסור לכם לוותר, צרו קשר וקבעו פגישה ראשונית עם חביב חורי ושות משרד עורכי דין וספרו את סיפורכם. במידה והצדק לא עימכם לא תיגררו לדרך ללא מוצא אבל במידה והצדק עמכם, עשיתם את הדבר הנכון. בהצלחה.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp