זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    פיטורי עובדים על רקע קורונה

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      תקופת הקורונה היא אחת התקופות המאתגרות ביותר מבחינה כלכלית הן לעובדים השכירים בישראל והן לבעלי עסקים עצמאיים. פיטורי עובדים על רקע קורונה דורשים התייחסות משפטית ייחודית על מנת לשמור על זכויות העובדים. בחודשים הראשונים של משבר הקורונה בשנת 2020, חברות ובתי עסק קרסו כלכלית ובלית ברירה פיטרו את כל העובדים שלהם. אך האם בכל המקרים של פיטורי שכירים זה נעשה על-פי החוק? מכיוון שישנם מקרים שונים של פיטורים, אם זה פיטורים לאחר חל”ת או פיטורים לאחר סגירת העסק, בתי המשפט נדרשים לקבוע מה הזכויות של אותו עובד כאשר הוא תובע פיצויים.

      האם בכל פיטורי עובד יש זכאות לפיצויים?

      במשבר הקורונה כמו בכל משבר אחר, יש להתייחס לכל מקרה פיטורי עובד לגופו. ישנם מקרים שאכן זכויותיו של העובד נפגעו ורצוי כי יתחיל בתהליך משפטי על מנת שידרוש את כל הזכויות המגיעות לו מבחינת החוק, וישנים מקרים בהם אין עילה לתביעה. ייעוץ משפטי של משרד עורכי דין בתחום דיני עבודה יכול לסייע להחלטה האם להגיש תביעה.

      פיטורין שלא כדין

      פיטרו אתכם ואתם חושבים שזה נעשה בצורה לא חוקית? אין טעם להסס, פיטורין שלא כדין הן עילה ברורה ומוחלטת לתביעה כנגד המעסיק שלכם. גם אם יש לכם סנטימנטים למקום העבודה אשר פיטר אתכם, אם הזכויות שלכם נפגעו, יש לכם את ההזדמנות לדרוש אותם חזרה בצורה מלאה!

      פיצויי פיטורין – האם מגיעים לי?

      אם אתם רוצים לקבל מידע אמין ומקצועי בנוגע לפיצויי פיטורין בתקופת הקורונה, כדאי לכם לפנות לצוות עורכי הדין המנוסים והמקצועיים של משרד עורכי דין חביב חורי ושות’. צוות חביב חורי ושות’ משרד עורכי דין מלווה מאות לקוחות בכל שנה בנושאי זכויות עובדים, תביעות נזיקין וזכויות ביטוח לאומי.

      ליווי משפטי של משרד עורכי דין חביב חורי ושות’ בנושא פיטורי עובדים על רקע קורונה

      לתיאום פגישה עם צוות חביב חורי ושות משרד עורכי דין, התקשרו עכשיו למספר הטלפון המופיע בראש האתר וצוות המשרד יקבע עבורכם מועד לפגישה ראשונית. בפגישה הראשונית תוכלו להעלות את הטענות שלכם כלפי המעסיק הנוכחי שלכם או המעסיק לשעבר, ולבדוק יחד עם צוות המשרד האם יש עילה לתביעה בנוגע לפגיעה בזכויות שלכם כעובדים שכירים במדינת ישראל. בכל נושא הקשור לפיטורי עובדים על רקע קורונה, מומלץ לפנות רק למשרד עורכי דין חביב חורי ושות’.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp