זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    תביעת נזקי גוף עקב מחלת הקורונה

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      מאמר זה, כפי שניתן להבין מכותרתו, עוסק בתחום התביעות. התביעות המשפטיות. וירוס הקורונה נכנס בסערה לחיינו התודעתיים והיום יומיים לפני כ-5 חודשים וממאן לעזוב. כולנו נפגענו ממנו. גם אלו שחושבים שלא נפגעו ממנו. ואם שום תחום מחיינו לא נפגע עד עתה, למרות שלא ניתן לקבוע קביעה כזאת, הוא בטח ייפגע בהמשך. הפגיעות שספגנו הן מהתחום החברתי, הפסיכולוגי, הכלכלי והרפואי כמובן. אך כמה שזה יישמע אולי מוזר כאשר מדברים על וירוס, דווקא התחומים הנילווים להשפעה הרפואית הישירה הם היותר בעיתיים.

      בכל מקרה, אנחנו עוסקים בתביעות ובאופן יותר ספציפי בתביעת נזקי גוף עקב מחלת הקורונה. תביעה זו יכולה להיות קשורה ישירות לתביעת נכות מעבודה, תביעת פיטורים ותביעת פיצויי נזקי גוף עקב הקורונה. כלומר ממש תביעה כספית ממשית שניתן לכמת. אבל כשאנחנו עוסקים בתביעת נזקי גוף עקב מחלת הקורונה עלינו לזכור שאנחנו עוסקים בתחום ישן חדש. ישן כי אנחנו תובעים אחד את השני כול הזמן ובעיקר תביעת נכות מעבודה או תביעת פיטורים הם תביעות מאד פופולארית אם ניתן לכנות זאת כך. חדש כי הקורונה היא מחלה חדשה והשפעותיה לא מוכרות מספיק.

      יש לזכור שמדובר בעניין רפואי שגולש למישור המשפטי. ישנם משרדי עורכי דין מומחים לנושא. אוכל להזכיר אחד מעולה וזהו חביב חורי ושות’ משרד עורכי דין שמתמחה בתחום תביעות הנזיקין וכמובן בעוד תחומים מתחומי המשפט. אך לגורמים הנתבעים, בעיקר מדובר בבתי החולים, ישנם את עורכי הדין שלהם והם אולי לא פחות טובים מעורכי הדין של חביב חורי ושות’ משרד עורכי דין. אבל צרו קשר.
       
      תביעת נזקי גוף עקב מחלת הקורונה או תביעת פיצויי נזקי גוף עקב הקורונה הן כאמור תביעות לגיטימיות. רק כמובן, בדיוק כמו שאנחנו יוצאים לקרב, וניתן להגדיר תביעה משפטית בהחלט כקרב, אנחנו צריכים לדעת שיש לנו את כל הכלים לנצח. בתחום התביעות המשפטיות תמיד יש לתובעים הרגשה שנעשה להם עוול והם הקורבנות והם יכולים בקלות להוכיח זאת. אבל זכרו שגם לצד השני יש טענות כבדות משקל. לסיכום – תביעת נזקי גוף עקב מחלת הקורונה מגישים עם חביב חורי ושות’ משרד עורכי דין. התקשרו עוד היום. בהצלחה בתהליך.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp