זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    תביעת פיצויי נזקי גוף עקב מחלת הקורונה

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      וירוס הקורונה, למרות היותו בעגה הרפואית, וירוס עם השפעות רפואיות קלות יחסית, עדיין רומס בדרכו כל חלקה טובה. זה לעיתים לא מובן. וירוס שמשפיע על אחוז כל כך קטן מאוכלוסיה מבחינה רפואית משפיע באופן כל כך כבד וקריטי על חייהם של כל כך הרבה. בעיקר במישור הכלכלי ואיתו כמובן מצטרף המישור הפסיכולוגי והנפשי.

      השפעותיו הקלות יחסית במישור הבריאותי רפואי עוברות בכל עוצמתן למישור הכלכלי. הרבה מאד איבדו ומאבדים את עבודתם ורואים את חלומות חייהם מתרסקים מול עינייהם המשתאות מבלי שיוכלו לעשות כלום. חוסר אונים וחוסר וודאות הן מתכון קטלני הרבה יותר מהוירוס עצמו.

      הרבה מאד אנשים נפגעו ועם הפגיעה באות התביעות. יש להבין שתביעות משפטיות, לדוגמה – תביעת פיצויי נזקי גוף עקב מחלת הקורונה, תביעות פיטורין, תביעות נזיקין, וכדומה.. אינן תביעות קנטרניות. אנשים איבדו פרנסה ובריאות והם מחפשים פיצוי. כן. גם כספי בכדי שיוכלו לאסוף את חייהם המפוזרים לפניהם שוב ולארגן אותם מחדש עם כבוד עצמי וידיעה שהם לא חטאו. אולי אף אחד לא חטא אבל מגיעה להם דחיפה משמעותית מהמדינה או מחברות הביטוח או מכל גורם אחר שצריך לעזור לכולנו להתרומם שוב על רגלינו ולהתחיל לצעוד.

      זכרו. תביעת פיצויי נזקי גוף עקב מחלת הקורונה היא לא תביעה קנטרנית. אז מה עושים עכשיו ואיך מתקדמים עם הנושא? אפשר לחפש במנועי החיפוש “עורך דין נפגעי עבודה” או קורונה ולראות איך המסך זורק עליכם מאות תשובות ורק גורם לכם להתבלבל יותר. ואפשר, וכאן אני ממליץ בחום, ליצור קשר עם חביב חורי ושות’ משרד עורכי דין. כן. פשוט מאד. תביעות נזיקין ותביעות פיטורין ובטח תביעת פיצויי נזקי גוף עקב מחלת הקורונה מגישים בעזרת חביב חורי ושות’ משרד עורכי דין. 
       
      בתביעות בכלל אין וודאות הצלחה של 100% אבל עורכי דין טובים יודעים להפיק מהמצב הקשה שנקלעתם אליו את המירב. אתם רוצים להגיש תביעת פיצויי נזקי גוף עקב מחלת הקורונה? המלצתי היא לעשות לעשות זאת עם חביב חורי ושות’ משרד עורכי דין. שום טוב לא ייצא לכם מלחפש באופן עיוור “עורך דין נפגעי עבודה” או כל עורך דין לענייני קורונה למשל. פנו מייד למומחים. בהצלחה ורק בריאות.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp