זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    אובדן כושר עבודה

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      אובדן כושר עבודה בתחום המשפט מתייחס לאי יכולתו של אדם לבצע את חובותיו בעבודה עקב בעיות פיזיות או נפשיות. תפיסה זו היא לרוב מכרעת במקרים הכוללים סכסוכי עבודה, תביעות נכות וקצבאות ביטוח לאומי. קביעת אובדן כושר עבודה כרוכה בדרך כלל בהערכות רפואיות, הערכות ושיקולים משפטיים כדי לקבוע אם אדם יכול לבצע ביעילות את אחריותו בעבודה. מסגרות ותקנות משפטיות מספקות קווים מנחים להגדרה, הערכה והתייחסות לנושאים הקשורים לאובדן כושר עבודה, ומבטיחות שאנשים זוכים ליחס הוגן ולתמוך בהם במצבים שבהם הם אינם מסוגלים לעבוד מסיבות הקשורות לבריאות.

      אובדן כושר עבודה

      עורך דין אובדן כושר עבודה

      אובדן כושר עבודה הוא מצב שבו בשל פגיעה גופנית חמורה הנפגע מאבד את האפשרות והמסוגלות לעבוד בעבודה שהייתה חלק משגרת החיים שלו עד כה יתכן ומדובר בפציעה קשה או למצב שגרם לנכות של ממש ולהגדרה הזאת יש משמעות סוציאלית ומשפטית כאחד. יש כמה גופים שצריכים לאשר את המצב הזה על מנת לשלם קצבה לנפגע במקום שהוא ילך לעבודה ויפרנס את עצמו. לשם כך לא אחת צריך שיהיה בתמונה עורך דין אובדן כושר עבודה מקצועי בעל ניסיון רב שיידע איך לפעול מול חברות הביטוח, המוסד לביטוח לאומי והפן המשפטי של המקרה.

      מה תהליך העבודה עם עורך דין אובדן כושר עבודה?

      מי שנפגע בכל דרך או צורה שהיא צריך גם לטפל ולהחלים וגם לפנות אל עורך דין אובדן כושר עבודה כדי לבחון בדיוק מה עומד לקרות ומה ההשפעות של הפגיעה על שגרת חיי היומיום שלו. באחד השלבים של התהליך הוא יצטרך לפנות אל רופא תעסוקתי שהוא זה שנותן את ההמלצה על הפסקת העבודה לאחר שהוא בודק לעומק את הפגיעה ומבין שמדובר במצב שבו אותו אדם כבר לא יוכל לחזור לעבוד. הוא יספק את המסמכים הרפואיים הכוללים את חוות הדעת המקצועית והעניין יעבור להכרעה של הוועדה הרפואית במוסד לביטוח לאומי וחברת הביטוח של אותו נפגע.

      החשיבות של ליווי מקצועי צמוד מצד עורך דין

      אין זה פשוט להתנהל בנושא כל כך משמעותי וגורלי בצורה עצמאית, מה גם שזה לא מומלץ. המוסד לביטוח לאומי דורש עבודה טכנית עם טפסים מיושנים והגשת תביעות או בקשות בדרך מאד מסוימת וכל מה שחורג במעט מהדרישה נדחה על בסף. לעומת זאת, עורך דין אובדן כושר עבודה יידע בדיוק מה צריך לעשות ואיך צריך להתנהל על מנת לוודא שאכן הבקשה תקבל את תשומת הלב הנדרשת לה ואי אפשר יהיה להתנהל בסחבת.

      חביב חורי ושות' – משרד עו"ד עם התמחות בדיני נזיקין הוא הכתובת לפנות אליה בנוגע לאובדן כושר עבודה, שם תקבלו יחס אישי ומקצועי בנוגע למקרה שלכם.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp