זקוק לשירות מקצועי-אישי? מלא פרטיך וניצור קשר:

פציעה ביד

אובדן כושר עבודה חלקי

נפגעתם בתאונה, או חליתם במחלה ואינכם יכול לעבוד במשרה מלאה? אתם לא לבד! במקרים כאלה תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי על מנת להגיע לפיצוי הולם או לקיצבה חודשית. אם הוגדרתם בביטוח לאומי עם פגיעה באובדן כושר עבודה חלקי או מלא, אתם יכולים לדרוש פיצויים מהביטוח הלאומי, מהביטוח הפרטי אם יש לכם ומקרן הפנסיה שהוקמה  עבור העבודה שלכם. בכדי שתוכלו לדרוש את מלוא הפיצויים ולעבור את התהליך הבירוקרטי המסובך לקבלת הפיצוי או הקיצבה, מומלץ לפנות לליווי מעורך דין המתמחה בתחום זכויות ביטוח לאומי ותביעות אובדן כושר עבודה. 

איך מקבלים קיצבה חודשית עקב אובדן כושר עבודה?

אם אתם עובדים שכירים, כדאי לכם לבדוק האם בקרן הפנסיה שלכם מופיע הביטוח לאובדן כושר העבודה. במידה וכן, יתכן ומגיעים לכם כספים שאתם לא מודעים אליהם. חשוב להכין את כל החומר הקיים שיש לכם בנוגע לתאונה או למחלה על מנת שתוכלו לדרוש את מקסימום הפיצוי המגיע לכם. יש 2 סוגי פיצוי עיקריים במקרה של אובדן כושר העבודה, והם:
 
1 –  קבלת קיצבה חודשית לצמיתות או עד לחזרת כושר עבודה מלא. 
2 –  פיצוי חד פעמי לפי המקרה הספציפי שלכם.
 
התהליך הבירוקרטי עלול להיות ארוך ומתסכל, ולכן כדאי להתייעץ עם עורך דין לדיני עבודה על מנת שתוכלו לקבל את אחד מ-2 סוגי הפיצויים הללו. 

איך מקבלים ייצוג בתביעה לאובדן כושר עבודה ביטוח לאומי?

אם אתם מעוניינים להגיש תביעה לאובדן כושר עבודה ביטוח לאומי הוא אחד הגופים אליו צריך להגיש תביעה. בעת פנייה לעורך דין מקצועי, יש להכין את כל המסמכים הרפואיים הרלוונטיים על מנת שתוכלו להגיש תביעה בצורה הנכונה ביותר. 

אובדן כושר עבודה עורכי דין

מתלבטים אם להגיש תביעה? בעת תביעה לאובדן כושר עבודה עורכי דין יוכלו לעזור לכם בתהליך הבירוקרטי ומורכב זה. 

עורך דין לענייני אובדן כושר עבודה חלקי דרך משרד עורכי דין חביב חורי ושות’

משרד עורכי דין חביב חורי ושות’ מציע לכם ליווי של עורך דין לענייני אובדן כושר עבודה חלקי או מלא בעת הגשת התביעה לגופים הרלוונטיים. צרו קשר עכשיו עם משרד עורכי דין חביב חורי ושות’ וקבעו פגישה עם עו”ד. 

דילוג לתוכן