זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    עורך דין לביטוח לאומי

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      המוסד לביטוח לאומי מעורב בחיים של כל אזרח במדינה, בין אם באופן פעיל ואם בצורה שקטה ולא מורגשת. כשמו כן הוא – זהו הגוף שאמון על מתן הזכויות הסוציאליות של כלל האזרחים על פי אי אילו פרמטרים או חלילה לאחר שקורה להם משהו. לא תמיד קל להתנהל מול גוף זה ואזרחים רבים לפעמים חשים שהוא עדיין מתנהל בצורה מיושנת או איטית ולכן יעדיפו לפנות אל עורך דין לביטוח לאומי שמכיר את הגוף ואת דרך הפעולה וקבלת ההחלטות שלו כדי שייצג אותם ויחסוך מהם את הקושי לעשות את זה בעצמם.

      הערך המוסף של שירותי עורך דין לביטוח לאומי

      כאמור, עורך דין לביטוח לאומי מכיר היטב את המוסד, פעל מולו לא אחת בייצוג לקוחות ואפילו לקחת חלק בתביעות שבהן מעורב במוסד לביטוח לאומי. הוא יכיר את הדרכים להציג את ההטבות או הזכויות עבור הלקוחות שלו, יכיר מבפנים את דרך ההתנהלות של הוועדות הרפואיות או מנגנון קבלת ההחלטות וחשוב לא פחות –  יודע בדיוק איך למצות זכויות, מתי הן מגיעות, מה הקריטריונים ועוד. בשעה שלאזרח הקטן אין זה פשוט להבין בדיוק איך המוסד עובד – עורך הדין הוא מקור של ידע שפועל לטובת הלקוח שלו, חוסך לו זמן ודואג לו בצורה אישית ופרטנית.

      הנוחות של עבודה עם עורך דין ביטוח לאומי צמוד

      יש מקרים שבהם האזרחים עצמם יתקשו להתעסק עם הבירוקרטיה הלא פשוטה של המוסד לביטוח לאומי ולפעמים זה יהיה במקביל להחלמה מפגיעה, מחלה או פציעה. כאשר הם מיוצגים על ידי עורך דין לביטוח לאומי הם יודעים שהם יקבלו את המגיע להם ללא טרטור או טרחה, ללא גרירת רגליים מצד פקידי המוסד וללא קבלת תשובה שלילית לבקשה או תביעה רק בשל נושאים טכניים כמו טופס שלא מולא כראוי. עורך הדין יידע מה לעשות וידאג לאינטרסים של הלקוחות שלו.

      מחפשים סיוע וייצוג מול המוסד לביטוח לאומי? פנו למשרד עו"ד חביב חורי ושות' וקבלו ייצוג מלא ומקצועי המבוסס על מוניטין מעולים וניסיון רב.

      עורך דין מומחה לביטוח לאומי

      עורך דין מומחה לביטוח לאומי

      לא תמיד זה נוח וקל להסתדר בהשגת זכויות או קצבאות מהמוסד לביטוח לאומי. למרות העידן הטכנולוגי והאפשרויות הרבות לקיצור דרכים וביצוע פעולות באתר האינטרנט של המוסד אזרחים רבים, שהם מבוטחים של המוסד מעידים שזה לא פשוט ובמקרים רבים הם פשוט יוותרו על עצם הפנייה למוסד. במקום זה עדיף להם לפנות אל עורך דין מומחה לביטוח לאומי שיסייע להם, יסביר להם היכן הם טועים ומה עליהם לעשות יותר טוב ובמקרים מורכבים יותר ייצג אותם ויפעל בשמם. בדרך זו הם יוכלו להיות בטוחים שאיש מקצוע יודע מה הוא עושה עבורם והם לא צריכים לטרוח.

      מה יכול לעשות עורך דין מומחה לביטוח לאומי?

      עצם ההתמחות של עורכי דין בפעילות של המוסד לביטוח לאומי קשורה להבנה מעמיקה של התהליכים שמתבצעים בו, של מנגנון קבלת ההחלטות ושל השלבים השונים הנדרשים לביצוע או וידוא בטרם אזרח זה או אחר יקבל אישור לזכויות, גמלה או קצבה. עורך דין מומחה לביטוח לאומי יבין מה בוחנים או בודקים אנשי המקצוע של המוסד, איך מתנהלות הוועדות הרפואיות ועל סמך מה נקבעות החלטות משמעותיות ואפילו הרות גורל. מכאן שעורך דין זה יוכל גם להציע ייעוץ פרטני למי שפונה אליו וגם ייצוג מלא שיעלה משמעותית את הסיכויים של אותו אזרח לקבל את מבוקשו או את מה שמגיע לו.

      לא לפעול לבד מול המוסד לביטוח לאומי

      ההחלטה אם לפנות אל עורך דין מומחה לביטוח לאומי או לפעול לבד מול המוסד צריכה להתקבל על פי המקרה הפרטני שבו מדובר ועל פי הנסיבות הספציפיות. יש מקרים קלים שבהם אותם אזרחים יכולים להסתדר לבד ולעומתם יש מקרים מורכבים או בעייתיים יותר שבהם עדיף להיות מיוצגים על ידי עורך דין ולדעת שהוא יידע בדיוק איך לפעול על מנת למנוע מהם טרחה, עוגמת נפש וטרטור.

      התנהלות מול המוסד לביטוח לאומי היא אחת ההתמחויות של משרד עו"ד חביב חורי ושות' ומומלץ לפנות אליהם לקבלת ייעוץ פרטני בנוגע לכל מקרה שמתעורר.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp