זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    עורך דין נזיקין

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      עורך דין לענייני נזיקין

      דיני נזיקין עוסקים בפיצוי שאדם זה או אחר ידרוש או יחשוב שמגיע לו לקבל בשל נזק שנגרם לו. הנזק יכול להיות גופני או פיזי, נזק שנגרם לרכוש שלו או נזק לשמו הטוב. הנזק יכול היה להיגרם מתוך כוונה תחילה או רצון לפגוע ויכול היה גם להיגרם בשל תאונה או תקלה כמו בתאונת דרכים למשל. עורך דין לענייני נזיקין הוא הכתובת לפנות אליה בכל מקרה שכזה, לרבות מקרי אלימות, תאונות דרכים או עבודה, לשון הרע, נזק לרכוש, מטרדים כמו זיהום אוויר או רעש בלתי סביר ועוד. בגין כל אלה יש צורך להוכיח נזק ממש שנגרם.

      החשיבות של קבלת ייעוץ מצד עורך דין לענייני נזיקין

      מי שקרה לו מקרה כזה או אחר או שנגרם לו כל נזק שהוא – צריך לפנות אל עורך דין לענייני נזיקין על מנת שהוא יבין בדיוק מה אירע וימליץ על הדרך הטובה והנכונה ביותר להתמודד עם המקרה. יתכן ויספיק לשלוח מכתב לפוגע בגין דרישה לפיצוי ובמקרים אחרים חמורים יותר תתקבל ההחלטה שהכי נכון להגיש תביעה לבית המשפט. כאמור – רק לאחר שעורך הדין שיש לו התמחות בנזיקין והוא מכיר את התחום הבין לעומק מה קרה והציגו בפניו את כל המסמכים והתיעוד – ימליץ לעשות כן ובמקרים רבים גם ייצג את הלקוחות שלו.

      המשמעות של דיני נזיקין

      כאשר קורה מקרה שיש בו פגיעה פיזית של ממש חשוב מאד לקבל ייעוץ משפטי מצד עורך דין לענייני נזיקין שיכיר לעומק את המקרה ויבין בדיוק מה קרה. יש אמנם מקרים פשוטים שלא מצדיקים נקיטת צעדים משפטיים אך בהחלט יש גם כאלה שכן וקבלת ייעוץ פרטני היא הצעד הראשון לקראת קבלת ההחלטה החשובה. חשוב לפנות אל עורך דין שדיני נזיקין הם תחום עיקרי שבו הוא עוסק, מה שיבטיח הרבה ניסיון וידע בתחום מורכב זה.

      משרד עו"ד חביב חורי ושות' – משרד בוטיקי בעל התמחות בדיני נזיקין ומיצוי זכויות למבוטחים ונפגעים הוא הכתובת לפנות אליה לקבלת ייעוץ בכל מקרה של פגיעה.

      עורך דין לענייני נזיקין

       

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp