זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    עורך דין תאונות דרכים בצפון

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      תאונות דרכים עלולות לקרות בשל אינספור סיבות או נסיבות. הן יכולות להיגרם בשל מפגע בכביש, ביצוע עבירת תנועה על ידי מי מהמעורבים בהן או בשל טעות שבוצעה בשבריר שנייה קריטי. כך או כך – יש להן השלכות משמעויות וחמורות, בעיקר כאשר יש בהן נפגעים בגוף. כמובן שהדבר הראשון שצריך לעסוק בו הוא ההחלמה של הפציעות והשיקום הגופני אבל בד בבד צריך גם לפנות אל עורך דין תאונות דרכים בצפון (במידה ומתגוררים בצפון הארץ) על מנת לבחון את ההיתכנות של הליך משפטי כנגד מי שבשל אשמה או רשלנות מצדו קרתה התאונה.

      החשיבות של קבלת ייעוץ מצד עורך דין תאונות דרכים בצפון

      מי שמתגורר בצפון יצטרך למצוא עורך דין תאונות דרכים בצפון שיש לו ידע וניסיון רב ככל האפשר בייצוג לקוחות שעברו תאונות דרכים, שכן צריך יהיה להיפגש איתו ולהציג בפניו מסמכים או כל תיעוד אחר שקשור בתאונה. הוא ירצה לוודא שבוצעה פנייה למשטרה ושהנפגעים טופלו בצורה מסודרת בבית החולים, לרבות דיווח על כך שהפגיעות נגרמו בתאונת דרכים. במקרים מסוימים על פי המלצתו והנחייתו יש לדווח על התאונה גם לחברות הביטוח של הרכב או של פוליסת תאונות אישיות, חברת הביטוח המפעילה פוליסת ביטוח לתלמידים וכמובן למוסד לביטוח לאומי. לא תמיד יודעים את כל זה ועורך הדין ינחה בעניין.

      לא להתעסק בתאונה ללא עורך דין

      הידע של עורך דין תאונות דרכים בצפון אל יסולא בפז כאשר צריך להבין ממנו מה לעשות ואיך להתנהל אחרי התאונה שקרתה. כאשר הנפגעים בעצמם יהיו עסוקים בהחזרת החיים שלהם למסלול השגרתי המוכר – יהיה להם קשה ומאתגר לדעת או להבין מה עליהם לעשות ועורך הדין יוכל לסייע בכך רבות ואף לפעול בשמם ולייצג אותם מול גופים רשמיים. חשוב למרות הקושי אחרי התאונה לזכור לפנות למשרד עו"ד ולוודא שתאונות דרכים הן אחד מתחומי העיסוק שלו.

      תאונות דרכים הן אחד מהתחומים שבהם עוסקים במשרד עו"ד חביב חורי ושות' ומומלץ לפנות לשם לקבלת ייעוץ פרטני.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp