זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    עורך דין תאונות עבודה צפון

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      תאונת עבודה היא לא דבר נעים ויש בה כדי להסיט את מסלול החיים ממה שרגיל ומוכר. יש תאונות קלות שלא מצריכות התייחסות יתרה אך בהחלט גם עלולות לקרות תאונות שבגינן צריך יהיה להחלים או להשתקם ובמקרים חמורים במיוחד – גם להפסיק לעבוד לחלוטין. לא בכדי הנושא של תאונות עבודה הוא נושא משפטי שצריך לפנות בעניינו אל עורך דין תאונות עבודה צפון (או בכל אזור אחר על פי המקום שמתגוררים בו) על מנת לבחון לעומק את הנסיבות ואת מה שקרה ועל סמך כל אלה לקבל החלטות משמעותיות בנוגע לתאונה ולתוצאות שלה.

      הייעוץ החשוב שאפשר לקבל מטעם עורך דין תאונות עבודה צפון

      מכיוון שחשוב מאד שכל אזרח במדינה יעבוד לפרנסתו הרי שיש חשיבות גבוהה לכך שגם מוסדות המדינה יתייחסו לתאונות שקורות במקום העבודה עצמו, בדרך אליו או בדרך חזרה ממנו הביתה בסיום היום. עורך דין תאונות עבודה צפון הוא הכתובת להציג בפניה את השתלשלות האירועים, את מה שקרה לפני, אחרי ותוך כדי התאונה והוא זה שצריך להמליץ על דרך הפעולה וההתנהלות הנכונות ביותר. כל מקרה כזה חייב להיבחן לעומק לגופו וכמובן שתילקח בחשבון גם הפגיעה במהלך התאונה. עבור כל מקרה או תאונה צריך לקבל החלטות בנפרד ועורך הדין ימליץ כדי שהלקוח שפנה אליו יקבל את ההחלטה מושכלת.

      הגופים המעורבים בתאונות עבודה

      לא רק מי שנפגע בתאונת עבודה יהיה קשור למקרה אלא כל מי שהיה מעורב, בין אם בצורה ישירה או עקיפה. יש את מקום העבודה (בין אם התאונה קרתה בשל רשלנות ובין אם ללא כוונת זדון), חברות ביטוח של הנפגעים ומקום העבודה ובמקרים מסוימים גם המוסד לביטוח לאומי. מהסיבה הזאת חשוב מאד להיפגש עם עורך דין תאונות עבודה צפון ולקבל ממנו את הייעוץ וההמלצות איך הכי כדאי לטפל במקרה לשביעות רצון הלקוח.

      קרתה לכם תאונת עבודה? פנו למשרד עו"ד חביב חורי ושות' לקבלת ייעוץ פרטני בנוגע להתנהלות והתמודדות נכונות עם המקרה.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp