זמינים עבורך

04-8555705

נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
04-8555705

    תביעה נגד העירייה נפילה ברחוב

    נפגעת בעבודה ? מגיע לך פיצויים ?
    חושב שהמעסיק חייב לך כסף?
    חייג עכשיו וקבל ייעוץ!
    04-8555705

      עורך דין נפילה ברחוב

      העירייה או הרשות המקומית הן האחראיות על שמירת המרחב הציבורי בטוח לשהייה. בהחלט עלולים להיווצר מפגעים עם הזמן ולא תמיד הדבר יועבר לידיעת הגורמים המוסמכים ויטופל כמו שצריך. אנשים יכולים ליפול במרחב הציבורי ועליהם לדעת שיש להם את האפשרות להגיש תביעה נגד העירייה נפילה ברחוב במידה ואכן מדובר במפגע שלא צריך היה להיות במקום. חשוב מאד לדעת מה עושים ואיך מתנהלים ובדרך זו למצות את הדין מהפן המשפטי בנושא המדובר. צריך לערב עורך דין שיש לו ידע וניסיון בהגשת תביעות מסוג זה ולקבל את חוות הדעת המקצועית שלו בנוגע למקרה שקרה.

      מה התהליך של הגשת תביעה נגד העירייה נפילה ברחוב?

      מי שנפל ברחוב צריך ככל יכולתו לצלם את המקום כמה שיותר מהר על מנת לבחון האם יש מפגע שגרם לנפילה. במקביל עליו לפנות לטיפול רפואי כדי לטפל בפגיעה ולשקם את האיבר הפגוע. יש מקרים שבהם תושב העיר שנפל ינסה את מזלו ויפנה לעירייה בעצמו אך קל מאד שלא להתייחס ברצינות לפנייה מסוג זה. עדיף לפנות אל עורך דין שעוסק בדיני נזיקין ויש לו ניסיון הגשת תביעה נגד העירייה נפילה ברחוב כדי שיבחן את המקרה ויחווה את דעתו בנוגע לכדאיות וההיתכנות של הגשת תביעה והסיכויים לזכות בה. אחרי חוות דעת זו אפשר יהיה לקבל החלטה מושכלת.

      החשיבות של מיצוי הליך משפטי על פי המלצה מקצועית

      תושב שנפל בעיר בשל מפגע צריך בהחלט לפעול לקבלת פיצוי מהעירייה בגין המפגע המדובר. אין סיבה להיפגע ולהשלים עם הגזירה ואין לכך קשר לדרגת החומרה של הפגיעה עצמה. עצם הבהלה והפנייה לטיפול רפואי יכולים להצדיק הגשת תביעה נגד העירייה נפילה ברחוב ולכן חשוב מאד לפנות כמה שיותר מהר לעורך דין שעוסק בתחום זה ויש לו ניסיון עם התנהלות מול עיריות או רשויות מקומיות במקרים כאלה.

      במשרד עו"ד חביב חורי ושות' מציעים שירותים משפטיים ובכלל זה גם במקרים של נפילה ברחוב ובחינת האפשרות להגיש תביעה נגד העירייה.

      זקוק לשירות מקצועי-אישי??
      מלא פרטיך וניצור קשר:

        קידום עורכי דין ברשת קידום עורכי דין ברשת
        04-8555705 WhatsApp